.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محمودآباد و نور میزبان اعضای کمیسیون اقتصادی
شهرستان‌های محمودآباد و نور، اسفند امسال ميزبان اعضای كميسيون اقتصادی مجلس شورای اسلامی است.

به گزارش شمال نیوز، علی اسماعيلی نماينده مردم محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی در نشست هم ‌اندیشی مديران دستگاه‌ های اجرايی، فعالان بنگاه‌ های اقتصادی محمودآباد گفت: اعضای كميسيون در اين سفر، از شهرک‌ صنعتی محمودآباد بازديد می کنند.

 

وی با بیان اینکه اجرا و تكميل زيرساخت، به استقرار توليد در شهرك صنعتی كمك فراوانی می‌کند، افزود: با كاهش مراحل بوروكراسی اداری، از سردرگمی و كم شدن انگيزه سرمایه‌گذاران جلوگيری خواهد شد و اعتماد مردم به مسئولين بيشتر می‌شود.

سيد مصطفی موسوی مديرعامل شركت شهرک‌ های صنعتی مازندران گفت: طرح ساختمان اداری با اعتبار 3700 ميليون ريال و زيرسازی و آسفالت با هزینه‌ ای بالغ ‌بر 10 ميليارد ريال انجام‌ شده است.

وی افزود: ‌اکنون نيز ايستگاه آتش‌ نشانی با اعتبار یک میلیارد ريال در حال ساخت است كه با تكميل اين پروژه و با خريد ماشین‌های اطفاء حريق جديد در سال آينده، يك دستگاه ماشين آتش‌نشانی در اختيار شهرك صنعتی شهدای محمودآباد قرار خواهد گرفت.

موسوی با اشاره به رغبت سرمایه‌گذاری در شهرك صنعتی شهدای محمودآباد خاطرنشان كرد: توسعه 60 هكتاری شهرك صنعتی شهدای محمودآباد در برنامه وجود دارد كه با همراهی جهاد كشاورزی و محیط ‌زیست، به‌زودی مساحت صنعتی اين شهرك افزايش می‌یابد.

مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتی مازندران بابیان اين مطلب كه فسخ زمین‌ های راكد هم در برنامه كار شركت است بيان داشت: متقاضيانی كه درگذشته زمين از شركت شهرک ‌های صنعتی تحويل گرفتند و پس از گذشت زمان زيادی، طرح را به بهره‌برداری نرساندند، پس از طی مراحل كارشناسی، زمين مورداشاره فسخ و در اختيار سرمایه‌گذاران جديد قرار خواهد گرفت./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.